Bilangan Pengunjung Mulai 11.06.09

Wednesday, May 27, 2009

Limpahan Rezeki Yang Maha Pemurah


Syukur Alhamdulillah...
Dengan rezeki yang dikurnia oleh Ilahi, Cik Zailyniza @ Jaja diberi keizinanNya untuk menunaikan ibadah umrah bersama ahli keluarga. Semoga perjalanan Jaja ke Tanah Suci Mekah pada Jumaat 29 Mei ini selamat. Semoga Allah sentiasa memberi kekuatan dan kesabaran sepanjang Jaja menjalankan ibadah umrah.
Syukur dan tahniah kepada rakan - rakan yang dikurniakan rezeki dengan lulus mendapat 4 dalam PTK baru - baru ini. Tak lama lagi gaji pun bertambah. Semoga tahap motivasi diri juga bertambah. Buat Sir Irwan, En. Pearl, Ckg Wan Ibrahim dan Sir Nordin... tahniah atas kenaikan gaji.

Tak lupa juga Pn. R. Yusliana yang dikurniakan hero sulung pada bulan lepas. Dan selepas ini menyusul pula Pn. Sazazila yang bakal menimang cahaya mata puteri pada cuti sekolah ini. Saza... jaga diri bebaik. Mudah - mudahan Allah beri kekuatan dan kesenangan ketika melahirkan orang baru nanti.

Rezeki bagi Pn Lela kerana permohonan untuk bertukar sekolah telah diluluskan. Begitu juga dengan Ckg Wan Ibrahim. Semoga penghijrahan kalian ke persekitaran yang baru memberi kepuasan bekerja.

Orang yang paling bertuah ialah Ckg Wan Ibrahim. Memang Allah kurniakan rezeki yang berganda buatnya. Bukan sekadar mendapat anjakan gaji dan bertukar sekolah tapi akan mendirikan masjid pada cuti sekolah ini. Mantoooppp Wan!!! Di doakan semoga ko bahagian sentiasa Wan!!!

Bagi rakan - rakan yang lain...
Cuti sekolah yang bakal menjelang nanti juga merupakan rezeki yang Allah kurniakan kepada kita. Maka sewajibnyalah kita bersyukur atas segala limpahan rezeki dari Yang Maha Pemurah.

1 comment:

Unknown said...

Alhamdulillah, murahnye rezeki ckg2 ku ini...smoga terus mendidik anak bangsa ye..trutamanya utk ckg yazid tu..hehe